I think Danny was talking to me about a white blouse for his Dollfie dream girls possibly since last year(or early this year), and I only got to finishing it up recently and got it out to him ^^; I really wish I have clones too =_=;/ You can spy it on Saber chan in the 2nd last photo of his article :3 I took a few pix before packing it and really like some of them :)

I’m posting more progress of the gothloli outfit near the end so if you’re interested…

Mirai looks so cute mirrored! :P I feel like I have a pair of them when I do this lol, this version the collar lays slightly better than the first try I made ^^; I also made the sleeves tiny bit longer so that it covers the wrist joint better :)

Backview

So I made a 2nd test version (Which my Mirai yukino chan gets to keep :P) I was trying to make the waist part a bit longer but it didn’t work out ^^; so I had to cut out and rejoin the waist part. It kinda look similar to the pink version I made earlier, but I used a brown with pink polka dot fabric and test out the lace and ribbon idea I had in my head :) the lace underskirt  actually belongs to my MSD doll ^^; this skirt is actually like a smidge too short, shows her bum a bit too easily ^^;

One more, sorry if the colour seems strange, I was loosing natural light quickly by the time I finished it ^^;
 

And I’m getting closer to to the final dress I think! :3 Still gotta create an idea I have for the bust part ^^;

One more teaser sneak peek! The final version may not be 100% the same as the initial sketch due to the type of lace I use etc. But it will be as close as to the sketch as possible :3

One last thing, warm thank you for the buyer who purchased Berry Dotty for the Blythe Manna Energy Dress Drive :) Currently, Flowers and Clovers and Sweet Pinks are still available for grabs as of now (the time I’m writing this). Whoever decides to get them, thank you so much in advance for contributing to the charity, I hope you’ll enjoy my work!

Flowers and Clovers

Sweet Pinks

Goodnite all ^^;!

Tagged with:
 

21 Responses to Catching up

  1. whyiloveacting says:

    mirai looks adorable in that polka dot dress ^^
    P.S. what kind of fabrics would u recommend using?

  2. chun says:

    @Arayden Yah it’s nice to have a spare ^^ and I’m curious about the curvier bodies too actually lol

    @Kuraikawai lol! well ask him to sponsor a L-bust for U then lol!

    @Arayden lol! I wonder why some people like DFC tho ^^;
    but I guess it’d focus on other part of the girl’s cuteness lol!

  3. Arayden says:

    It’s only natural that “certain” men ( not all :D ) like good curves and pai. Still… DFC is a considerable alternative too.

    Lol Volks seem to slap reality back as the upcoming DD Fate Testarossa ( bah, based on Nanoha’s unique face :d ) has M bust…

    Hmm.. what will be the MOE of moes :D ?

  4. Kuraikawai says:

    LOL why are all men the same?:P my boyfriend is all sad because the DD I ordered is M bust^^

  5. Arayden says:

    Will be nice to at least get a spare body/frame. It’s scary having to try to remove the exterior from the inner frame. ( and it does have some alignment problem with certain joints within : )

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.
%d bloggers like this: